Mokytojų ir tėvų bendravimas skatina abiejų pusių tobulėjimą

Print This Post

29694711_1784135631608205_780481830444517921_nPrasmingas ir nuotaikingas susitikimas su lektore Lidija Laurinčiukiene. MDC bendruomenė (mokytojai ir tėvai/globėjai) mokėsi kartu. A. Hargreaves pabrėžia, kad mokytojų ir tėvų bendravimas skatina abiejų pusių tobulėjimą. Kalbėjomės tema „Tėvų ir vaikų tarpusavio santykiai šeimoje“. Klausimai – kur link mes norime judėti, kokie norime būti, kas yra itin svarbu ir reikšminga mums, kaip įveiksime tą atstumą – nuo esamo prie geidžiamo? – yra beveik rutininiai klausimai tiek kiekvienam asmeniui atskirai, tiek besimokančiai organizacijai. Mokyklos bendruomenės tarpusavio santykiai ir bendradarbiavimas yra besimokančios organizacijos kultūros norma. Bendradarbiavimas yra būtinas kiekvienam asmeniui, norinčiam mokytis, tobulėti. Esant bendradarbiavimo kultūrai, santykiai dažniausiai yra savaiminiai, savanoriški (be prievartos ir reguliavimo), skatinantys įsipareigoti ir tobulinti organizacijos veiklą. Atvirumas – tai sąlyga dvikrypčiams mainams: kritikai, informacijai, grįžtamajam ryšiui. Besimokanti bendruomenė – tai susitelkusi žmonių grupė, turinti bendrą mokymosi viziją; visi palaiko vienas kitą, dirba kartu, remiasi savo praktika, mokosi kartu, ieško geriausių būdų savo bendruomenėje ir už jos ribų.

Žmonės yra pats svarbiausias ir vertingiausias organizacijos išteklius, nulemiantis veiklos rezultatus.

Informaciją parengė pavaduotoja ugdymui Norūna Grybienė

Daugiau nuotraukų ir informacijos: https://www.facebook.com/kaisiadoriu.paparciupagrindinemokykla/

  • 29695206_1784135298274905_643883126688308444_n
  • 29790593_1784135178274917_4161690408952895419_n
  • 29542506_1784135484941553_5002520238205421267_n
  • 29542707_1784135348274900_9054205761199208063_n
  • 29594771_1784135444941557_2750741709712837745_n
  • 29594787_1784135388274896_3767208398530426599_n
  • 29597864_1784135134941588_1581402143327821798_n